Mała firma – czy jest sens ją promować w sieci?

Promocja małej firmy lokalnej

 

Czy pozycjonowanie strony www warsztatu samochodowego to opłacalna inwestycja?

 

Sama strona internetowa to oczywiście nie wszystko – na niej warto zbudować popularność poprzez promocję z wykorzystaniem różnych metod marketingu internetowego.

Za przykład niech posłuży strona autoserwisrygula.pl – Auto Serwisu Wojciecha Reguły z Katowic.

Strona jest pozycjonowana, między innymi na frazy „autoserwis Katowice” czy też „naprawy powypadkowe”, czyli usługi świadczone przez firmę. W ten sposób klienci, którzy poszukują autoserwisu w Katowicach czy firmy, która wykonuje naprawy powypadkowe, mogą łatwiej na nią trafić.

W efekcie strona jest odwiedzana przez większą liczbę potencjalnych klientów, co z kolei powoduje, że szansa na znalezienie tych rzeczywistych jest znacznie wyższa.

Pozycjonowanie nie jest kosztowną metodą marketingową, chociaż ceny zależne są od liczby i rodzaju fraz, które mają być pozycjonowane.

Dodatkowo także trzeba pamiętać, że pozycjonowanie nie jest czynnością jednorazową, ale dla optymalnych efektów musi być prowadzone stale, co pociąga za sobą kolejne koszty, niemniej nie są nie są one wysokie.

W rezultacie nawet mniejsza firma może zdecydować się na pozycjonowanie swojej strony WWW.