Jak prowadzi się depozycjonowanie w Google?
Działania mające na celu depozycjonowanie, czyli osłabienie pozycji stron internetowych prowadzone są głównie w wyszukiwarce Google, jako że to właśnie ona jest najpopularniejszym narzędziem w Internecie. Wykorzystując szereg działań, specjaliści prowadzący depozycjonowanie w Google mogą osiągnąć naprawdę spektakularnej rezultaty w kreowaniu wizerunku swoich klientów.
Metody depozycjonowania
W przypadku pozycjonowania istnieje możliwość prowadzenia działań optymalizacyjnych bezpośrednio na stronie internetowej. Przy depozycjonowaniu nie jest to możliwe, ponieważ strona należy do innego właściciela, co powoduje, że zadanie jest utrudnione i nieraz firmy, które chcą zmniejszyć widoczność niekorzystnych dla siebie informacji w sieci, posuwają się działań nieetycznych.
Depozycjonowanie w Google prowadzone jest jako działania pozytywne i dopuszczone przez Google, czyli White Hat SEO, a także negatywne i nielegalne, czyli Black Hat SEO.
Do White Hat SEO zalicza się między innymi:
- tworzenie stron i pozycjonowanie ich na te same frazy, pod którymi pojawia się strona depozycjonowana
- pozycjonowanie stron o pozytywnych i neutralnych informacjach, na przykład wizytówek firm czy forów
- dodanie stron do Miejsc Google i stworzenie kanału na YouTube – pojawiają się na początku wyników wyszukiwania
- rozpowszechnianie tekstów PR na różnych serwisach internetowych
- zgłoszenie depozycjonowanej strony pod pretekstem stosowania przez nią nietycznych metod
Do Black Hat SEO zalicza się między innymi:
- linkowanie do depozycjonowanej strony słabymi linkami, przez co może ona dostać filtr lub ban
- eliminowanie linków prowadzących do depozycjonowanej strony
- tworzenie zdublowanych treści depozycjonowanej strony
- kontrolowane ataki DDoS, SQL injection
Więcej informacji o depozycjonowaniu znajdziesz na stronie depozycjonowanie.com.pl